Godnatt

Hej allihopa, nu är jag hemma från dansen och jag har tittat lite på tv en stund. Så nu tänkte jag göra ett sista inlägg innan jag stänger av datorn och börjar plugga. Dansen idag gick jättebra, fick somsagt ta det lite lugnt pga mitt knä men det gick bra det också. Jag älskar verkligen den dansen vi gör nu, det är till Ushers låt "moving mountains" som visas upp på vasa teatern i maj. Just nu pratar jag med sötnosen Malin, jag skulle ju till henne igen vecka 14 men det gick tyvärr inte så det får väl bli någon vecka innan. Hoppas verkligen det går. Miss you hun :) aja, nu ska jag kila måste öva på gloserna jag har i spanska till i morgon. Men vi hörs! PUSS

Snyggingar vi är xD

/snurpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0