Godnatt bloggen!

Just nu sitter jag i soffan och ser på tv med mamma, vi väntar på att vårt te ska bli klart. Och jag sitter här och knaprar halstabbletter för min hals gör så gryymt ont och jag är hes. Men ska ändå försöka gå till skolan i morgon, för vi får vårt arbete till nya kursen som handlar om första världskriget sen måste jag göra mitt matteprov. Men vet inte riktigt att om jag mår såhär så kanske jag inte går iaf, får somsagt inte vara det minsta sjuk om jag ska träffa mormor och jag vill inte vara sjuk på lovet. För då ska jag ju träffa alla mina underbara vänner som jag inte träffat på ett tag och vara med rosa gumman :) Aja, nu måste jag stänag av datorn. Men smsa om ni vill mig något, vi hörs! PUSS&GODNATT

Gumman, jag vet att du har det jobbigt nu. Men jag finns vid din sida och jag vet att du klarar det här, bara du vill. Jag älskar dig barndomsvän och ställer upp för dig till 1000! Elida Hedman i mitt hjärta föralltid.

/Snurpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0