Mitt onda knä

Godmorgon, eller vad ska man säga? Klockan är 14.05 nu och jag vaknade för ungefär en timme sen, och sen efter det har jag bara legat i sängen tills nu. Härligt säger jag bara! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, skulle ju egentligen träffa Jennifer men hon är sjuk så får se hur det blir med det, jag vill ju inte bli smittad. Borde försöka att bara ta det lugnt idag så ska väl  plugga lite till provet vi har i morgon i SO. Vi har prov om Hushålls- och konsumentekonomi, känner mig ganska säker på det men ska läsa igenom häfterna nångång för att vara säker. Sen måste jag nog plugga min engelska, som jag ska redovisa i morgn. Nu måste jag verkligen skriva min bokanalys om min engelskabok. Efter jag har pluggat ska jag kanske gå en promenad jag måste få mitt knä iform igen. Juste jag har inte berättat om när mitt knä fuckade ur på dansen, jag berättade bara att jag var på väldigt dåligt humör. Men såhär var det, på streetdance ska man ju vara väldigt långt ner, böjda knän och slapp i ryggen och eftersom jag dansat showjazz i 8 år är jag väldigt van vid tvärtemot det, dvs att jag är van vid att ha raka ben och rak rygg. Så när vi skulle göra en "dropkick" (svårt att förklara hur man gör) så hände det något med mitt knä så efter det kunde jag inte böja det och det gjorde fruktansvärt ont. Vi har nu köpt ett starkt knäskydd så jag inte förstör mina knän ännu mer men jag måste träna upp mina muskler ännu mer, jag fattar egentligen ingenting om det där, men pappa har försökt förklara, men det är därför jag måste ut och gå/springa. Det tråkigaste med det som hände är att dom tror inte att jag borde dansa streetdance längre men på torsdag börjar jag på jazzfunk istället och det är nog minst lika roligt. Oj vad långt det här inlägget blev, men aja nu vet ni det. Nu ska jag gå och plugga. Vi hörs sen, pussar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

vilken tid ska du dansa jazzfunk? halv fem eller halv sex?

2009-02-02 @ 18:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0