Förlåt

Hej igen bloggen, och återigen förlåt för dålig uppdatering. Men jag är faktiskt sjuk och har inte orkat bloggat, jag har bara legat i min säng och tittat på film. Jag har bara varit borta från skolan två dagar men har redans tröttnat på att vara hemma, vill träffa kompisarna i skolan ju! Idag har jag packat, fan vad jag längtar asså. Har inte fått träffa min storebror, brorsbarn, mormor,morfar och morbror på tre månader. Och jag tycker det är ganska länge. Men aja, kommer ju ta massa bilder som jag kommer lägga in sen. Dessutom ska jag och brorsan på thaiboxning tävling, ska bli kul. Aja, nu avslutar jag det här inlägget, vi hörs sen. Och svar till dig Rosa, http://rosalindas.blogg.se: JAG LOVAR, JAG SKA BLI FRISK TILL LOVET DÅ SKA VI RÖJJA, jag älskar dig gumman!!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Rosa

Haha, vi ska äga stockholm ! x)

älskar dig hun <3

2009-02-19 @ 23:20:26
URL: http://rosalindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0