Förlåt

Hej bloggen, förlåt för att jag inte uppdaterat på hela helgen. Men jag har helt enkelt inte haft tid. Min helg har varit väldigt trevlig och mysig. Hoppas er också varit det! Just nu sitter jag här och bloggar igen, jag tror jag ska plugga lite. Jag har matte prov i morgon. Just nu mår jag väl kanske inte så jättebra, hänt lite saker som gör mig orolig och sen blir det ju inte bättre av att jag typ håller på att bli sjuk. Har jätteont i halsen och tror nästan jag har feber. Måste ta det lugnt så jag får träffa mormor när jag åker till umeå på fredag. Jag åker somsagt dit på fredag och kommer hem på måndag, kommer nog blogga lite men en sak som är hundra procent säker är att uppdateringen inte kommer bli bra. Men det får ni överleva :) Nu ska jag gå och plugga, men vi hörs sen! PUSS

/Snurpan

Kommentarer
Postat av: vikkan

sötare än julia.. får man fan leta efter <3

2009-02-16 @ 16:40:30
URL: http://vikkanpikkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0