FEJK!!!

Hej bloggen, nu sitter jag här med datorn i soffan och ser på melodifestivalen med mamma. HAHA, tycker inte alls det var bra låtar, menmen. Imorgon ska jag åka och shoppa och hoppas på att det blir lite påfyllning i garderoben, kanske ett par jeans och några tröjor. Jag är inte på jättebra humör just nu, för det är en kompis som säger en sak till mig och en annan till några andra. Så jävla fejk, men aja. Tur att jag pratar med Sofie twin som får mig på bättre humör. Vi ska nämligen träffas på fredag och fan vad jag längtar, var så grymt länge sen! Love you twin. Aja, ska avrunda det här inlägget. Vi hörs sen! puss


/snurpan

Kommentarer
Postat av: Sofie (twin)

Längtar också jättemycket gumman, älskar dig mest av allt hjärtat! twinisar föralltid <33

2009-02-07 @ 22:21:37
Postat av: Jeannie

öööööh julia du sa ju att vi skulle vara på fredag? vi bestämde ju de innan!! ;S

2009-02-08 @ 21:03:53
Postat av: Jeannie

öööööh julia du sa ju att vi skulle vara på fredag? vi bestämde ju de innan!! ;S

2009-02-08 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0