Dags för sprutor

Hej bloggen. Nu sitter jag i soffan färdig för att åka till min doktor och ta mina allergi sprutor. Shitt jag börjar faktiskt tröttna på att ta dom varje vecka, menmen vad gör man inte för att bli frsik(?) Aja, ska vara hos honom halv 4 så ska åka snart sen ska jag träffa Rosa i gullmars så ska vi hyra någon film sen ska vi bara hem och chilla. Jag lyssnar på lite musik, dom spelar the killers- human. Är det bara jag som tycker den är dålig rent ut sagt?Nej nu ska jag nog stänga av datorn, men vi hörs sen. Kommer säkert ett inlägg när jag kommer hem :) PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

den låten är ju jätte bra :o

2009-02-26 @ 23:56:14
URL: http://suresure.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är snygg gumman host

2009-03-06 @ 16:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0