Skolstart

Hejhopp, förlåt för att jag inte bloggat på senaste tiden men har inte haft lust för det. Igår började skolan också, ush orkar inte börja nu igen menmen det kommer gå bra. Idag och imorgon har vi hemstudiedag, men jag har nästtan gjort allt vi skulle göra nu så det blir en chilldag imorgon :) På torsdag börjar det riktiga allvaret igen, vi har fått tre nya lärare. Alla verkar ändå helt okej, det är skönt. BYE BYE STELLA!! säg någon som inte är glad för att spanska läraren slutat?! Aja, nu ligger jag i soffan och pluggar lite engelska och pratar med Robin på msn alla andra är tråkiga (?) Utan dig skulle den här dagen suga.  14.40 har jag utvecklingssamtal så ska börja fixa mig nu. Vi hörs kanske senare. PUSS
Hoppas min ängel har det bra!

Julia just nu, utan smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0