Skoldag 1

Hejhopp, idag var det skola.  Började med att jag träffade Freja  i Gullmars och vi satt och pratade ett tag, efter en stund kom astrid och det visade sig att vi hade likadana tröjor på oss. Haha, kändes som man var tio år igen, då man bestämde att ha likadana kläder. Men aja, snygga var dom ju iaf ;) Sen åkte vi alla tre till skolan. Idag har vi bara sett på en film om miljön, de flesta sa att den var tråkig men den var ändå helt okej, man har väl sett värre eller (?) Efter skolan fick jag reda på massa saker och fick raseri utbrott, förlåt men jag får det när jag blir jävligt arg. Om du läser det här astrid : snälla prata med J. så får hon avgöra själv om hon vill prata med mig!. Jag tänker tyvärr inte ta upp vad det gäller här på bloggen, jag berättar för dom som jag känner att jag litar på. Men nu tänker jag lägga mig och vila lite, jag har så grymt ont i huvudet, nästintill migrän typ. ajajaj, men vi kanske hörs senare ikväll! PUSS

Tröjan och och Astrid hade på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0