Ingen rubrik

Just nu sitter jag i mitt rum, jag har camat lite med Robin sötnos :) Men nu ska jag ut och sätta mig ute i vardgasrummet med mamma, prata lite och sen borde jag kanske plugga? Jag har precis pratat med Marie (min morbrors tjej) och dom hade varit på sjukhuset idag och sett på bebisen, om min kusin inte kommit före lördag åker dom in igen och sätter igång allt. Så innan måndag har jag nog fått min typ 16de kusin ;) WIHO. Nej men nu ska jag gå, vi hörs i morgon tror jag. PUSS
(gammalbild)
Imorgon drar jag, Rosa och klassen iväg till långholmen och myser!

Kommentarer
Postat av: Therese

det blev en kille :)

2009-08-23 @ 09:05:22
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0