Hemma igen

Hej bloggen, nu är jag hemma igen från Östhammar. Jag har bara chillat hela helgen, fyfan va skönt! Idag var jag och mamma hemma hos syrran och firade henne lite i förskott. Hon fyller ju år på tisdag. Så grattis till henne. Jag älskar verkligen när hon kallar mig för snurpan, det är ju tack vare henne min blogg heter så som den gör :) Just nu sitter jag i soffan och är inne på msn samt smsar med Jonathan, mysigt :)  I morgon blir det skolan som gäller igen, börjar nio och slutar två. Efter skolan ska jag träffa Elida gumman, saknar henne grymt mycket fast det bara var typ en vecka sen vi träffades. I love you goobi! Nu ska jag avsluta et här inlägget, men vi kanske hörs sen. PUSS

/Snurpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0