Hej jag heter Julia..

..och jag har tråkigt. Nej men nu har jag ätit och allting känner mig jätte nere jag vet inte varför. Känns som jag bara blir sur och som jag bara vill gråta,  kanske har jag vaknat på fel sida? Isåfall märktes det inte på dagen, det kanske kom fram på kvällen, vad vet jag. Imorgon blir det skolan som gäller sen ska jag mamma och pappa åka hem till min kära farmor som fyller 96 år. Efter det när jag har varit där ett tag åker jag vidare och tränar med Elida sen ska vi sola efter träningen. Sköönt, måste få min färg tillbaka. Men aja, det här blir sista inlägget för idag. Ha det bäst så hörs vi imorgon! PUSS

-här kommer den bleka och trötta Julia fram :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0