Tankar

Hej bloggen, nu funderar jag på att börja blogga ibland. Det kanske är lite osmart eftersom det är vår och snart sommar och man ska vara ute, men jag får väl försöka blogga på kvällarna då jag inte är ute och direkt när jag kommer hem från skolan. Det är inte så svårt.
Idag har jag inte gjort någonting bara pluggat lite, jag är ju sjuk så har bara varit hemma och tråkat. Ush, hatar att vara hemma ibland menmen. Som tur är har jag min sötnos jag kan smsa med som gör mig gladare :) Just nu pratar jag med Emma, vi (och vår dansgrupp) ska ju ha uppvisning på Vasateatern i morgon, gud va kul det ska bli. Men fan va tråkigt det är att tänka på att vi aldrig mer kommer dansa tillsammans efter det. Menmen, life goes on. Jag och Emma ska iallafall träffas i sommar så det ska bli kul.
Ja, jag kanske bloggar lite mer sen för nu ska jag prata vidare med allt roligt folk som är inne på msn.
¨
Så här kan en Julia gå klädd när hon är sjuk..


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

I morgon kommer bli så kul! ja vi måste ses i sommar :) <33

2009-04-29 @ 17:38:27
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0