Hej valborg!

Hej bloggen,
Idag är det valborg allihopa! Tyvärr kommer jag inte få fira valborg så som jag vill, nej utan jag ska ju fira det på vasa teatern och sen middag med min kärabarndomsvän, hennes pappa och mina föräldrar. Sen ska jag ju till mitt landställe i morgon så det ska bli SUUUUPER kul! Ska bli jätteroligt att få träffa alla där ute igen. Nu kommer jag ju börja åka ut dit varje helg så det är kul men ändå lite jobbigt för då får man inte tillbringa några helger i stockholm längre :( menmen. Jag var hemma idag från skolan bara för att vara 100% säker på att det inte ska ske en olycka på showen, det vill man ju inte.. Såhär kommer min dag se ut:
 -15.40 samling vid dansenshus.
-Genrep i en halvtimme.
-Vara med dansgruppen och öva i tre timmar innan showen börjar.
-18.30 SHOWEN ÄR IGÅNG!!
-21.00 Middag med "la familia".

Så kommer min dag se ut änsålänge iallafall.

PUSS, (mest på min baby)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0