Bada 1maj, är du dum i huvudet?

HAHA, ja jag är dum i huvudet. Rubriken säger väl allt. Jag och min sis Annie ska ta första doppet den 1 maj, och då menar jag inte i någon pool. Nejnej, då menar jag i havet! Haha, i era öron kanske det låter helt sjukt men det är faktiskt en tradition för oss som vi inte tänker bryta i första taget. Haha, vi brukar alltid gå hand i hand i vattnet och känna den smärtande kylan tillsammans. Det är så kallt så det gör ont, men det värsta är ju när man kommer upp sen. Menmen, en tradition ska man ju aldrig bryta! Här är ett bild bevis från 1maj 08

p.s jag älskar dig Annie Tauberman


Kommentarer
Postat av: Maadde

Jag gjorde det igår ! :D

4 fucking grader!

älskar digi <33

2009-05-01 @ 22:54:31
URL: http://madduh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0