Städ, julklappar och vänner

Godmorgon sötnosar! Det här inlägget blir det första idag då, härligt. Idag vaknade jag klockan 11.00 för mamma väckte mig, jag måste nämligen städa heeela mit rum. Det ser faktiskt hemskt ut, och då menar jag det. Jag har tagit bilder på det så ni får se hur det ser ut innan och sen efter. Det är det jag ska tillägna min måndag förmiddag med att göra efter det ska jag åka hem till min gamla vän Li, och lämna hennes julklapp som jag berättat om förut. Efter det vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra, ska nog träffa några vänner. Jag lovar att det kommer fler inlägg senare idag. Nej men nu ropar mamma att jag måste börja städa igen. Men vi hörs sen! Juste, måste bara säga att kvällen igår var nog den underbaraste på länge, ni förstår inte hur mycket jag skratta jag hade liksom magkramp efter. Jag pratade med Elliot min käre bror i telefonen och Sara körde Wii. Och jävlar va kul det va, ni förstår nog inte. Men det var som om jag hade mina två underbaraste vänner precis bredvid mig, fast Elliot liksom är i Åre.Det var så jävla underbart, det är svårt att förklara. Menmen, nu MÅSTE jag gå. See you later darlings!!

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0