Sista skoldagen för året

Idag var sista skoldagen för 2008, gud så skönt det är. I morgon börjar jag 10.00 och slutar 11.30, härligt värre säger jag bara. Efter skolavslutningen ska jag nog vara med Sara och vi ska köpa julklappar.
Idag gjorde vi inte mycket alls i skolan, vi lekte lite lekar och lyssna på musik. Vi slutade 13.00 ungefär och då åkte jag hem och va med Sara. Vid halv 4 skulle jag till doktorn och ta sprutor för min allergi så nu är vi hemma igen.
Senare idag ska jag och pappa fira mamma eftersom hon fyllde år igår. Grattis i efterskott mamma!
Nu avrundar jag det här inlägget, och förlåt för att headern inte är fixat men jag tänkte fixa den när jag är hemma sen för just nu är jag uppe hos Sara. Hoppas ni klarar er så länge (aa)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0