LOV!!

Hejhopp allihopa!
Hur är det med er? Med mig är det super, JAG HAR JU LOV NU :) så gryymt skönt. Lite besviken på betygen faktiskt, men jag ska absolut inte klaga eftersom det alltid finns folk som har värre. Nästa termin har jag lovat mig själv att jag ska nå mina terminsmål, så då blir det nog mer plugg. Nu sitter jag iallafall här och tänkte uppdatera lite, ska snart vidare in till stan och träffa min barndomsvän Elida. Vi ska ge varandras julklappar, tur att jag slutade tidigt annars hade jag inte hunnit köpa något åt henne. Viste nämligen inte att hon hade köpt till mig. Gud vad jag tycker det är jobbigt när folk säger "träffa mig du ska få din julklapp". Visst det är otroligt snällt, men jag får panik om jag inte köpt något till den personen. Inte nog med att jag fick tre sånna sms i morse, utan när jag kommer till skolan får jag en julklapp av min vän Li, som jag inte vart med på hur länge som helst och jag hade inte ens tänkt tanken att köpa till henne. Men nu har jag det. Li och jag har liksom känt varandra i cirka 8 år men vi båda har förändrats så grymt mycket så vi glider bara mer och mer ifrån varandra. Jättetråkigt tycker jag, saknar oss. Menmen, folk förändras det är bara så..
Nej nu måste jag stänga av datorn för snart går min buss in till stan. Men vi hörs sen i kväll eller när jag kommer hem!

Pussar från Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0