Städningen klar

Hejhopp!
Vad har ni för er? Själv sitter jag här och bloggar, jag har varit och lämat julklappen till Li var faktiskt riktigt kul att träffa henne igen. Sen har jag städat. Just jag lovade ju att lägga in bilder på hur mitt rum såg ut innan och efter städningen, så det kommer lite bilder här under sen :) blev faktiskt riktigt nöjd, vilken förändring faktiskt. Fast jag är inte speciellt bra på att hålla det rent så efter jul är det säkert lika stökigt igen, men jag ska försöka! Har ni några önske mål på något ni vill att jag ska göra mer i bloggen? Videoblogg kanske? Ni får kommentera ert svar, jag tycker ni är dåliga på att kommentera så kom igen nu.
Vi hörs sen, här kommer bilderna
Före:

Efter:

Före

Efter


Före


Efter


Snurpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0