Förlåt

Hej allihopa, och förlåt för att jag inte bloggade någonting igår. FYPÅ MIG! Men jag vaknade klockan 13.00 och sen så var jag med några kompisar, sen på kvällen så satt jag barnvakt åt grannens söta unge Leonard. Kanske inte det roligaste att göra på en fredag kväll men jag hade inget annat bestämt och jag får ju pengar. Hihi. Idag blev det lite sent inlägg också, förlåt men jag hade verkligen jätte bråttom i morse, jag vaknade 10.00 och så skulle jag och mamma fixa julgranen. Gud va fin den blev. Sen när vi va klara med den var jag tvungen att skynda mig att göra mig iordning eftersom jag skulle träffa Anton. Så vid 1 träffade jag honom och vi myste och chilla galet. Jätte mysigt! Sen åkte jag hem för han hade träning, och ja nu är jag hemma. Tänkte blogga lite nu.  Igår tog jag,Sara och Tuva massa bilder, lägger in dom i nästa inlägg.  Ha det så bra så länge,

Pussar J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0