Dan före dopparedan

Hej allihopa!
Förlåt för att jag inte har bloggat något tidigare idag men mitt internet har fuckat sig totalt. Igår kväll innan jag gick och la mig gjorde jag ett videoblogginlägg. Kanske inte är världensbästa på det men jag läggar in det i nästa inlägg :) Sen har jag ju varit med Tuva idag, haha vi skulle slå in de sista julklapparna egentligen men det kom massa andra saker ivägen så. Menmen, nu har jag äntligen gjort klart allt. Jag tycker verkligen inte det känns som att det är julafton i morgon, var är julkänslan liksom(?) Någon mer är jag som känner såhär? Jag vill ju ha snö och känna den där pirriga känslan i magen dagen innan. Men jag gör verkligen inte det nu, tycker jag faktiskt är synd. Aja, jag lägger in videoinlägget i nästa. vi hörs!

Mitt hår.

Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0