Börjar om på nytt!

Hej alla läsare!
Nu har jag skaffat en ny blogg igen, vet inte varför jag byter så ofta men nu har jag bestämt mig för att stanna kvar på den här bloggen. Jag heter Julia och är en (oftast) väldigt glad tjej på fjorton år. Ni kanske undrar varför jag valt att döpa bloggen till "hejsnurpan" men det är faktiskt så enkelt som så att ända sen jag föddes har min stora syster kallat mig snurpan, och hon betyder så otroligt mycket för mig och tyckte jag att det kunde passa bra att ha snurpan. Aja, jag hoppas ni kommer gilla min blogg men självklart är inte det en självklarhet.  älska eller hata det är upp till er!
Jag slänger in en bild på mig här under, ser likblek ut och vet inte vad jag gör för mig. Men den får duga.


Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0