21:54

Hej allihopa, nu är jag här igen. Jag har precis kommit ner från min vän Sara. Vi såg på film och flummade enormt, gosh vad kul vi har tillsammans! LOVE YOU HUN. I förra inlägget skrev jag vad jag har gjort idag så det behöver jag inte ta nu. Jag kan skriva vad jag ska göra i helgen. I morgon ska jag nog bara ta det lugnt jag ska träffa Elida. Juste, jag gjorde inte det idag för hon hade glömt min julklapp hemma och då kunde jag inte. Men vi får lämna varandras julklappar imorgon istället. På lördag ska jag träffa Anton, vet inte vad vi ska göra riktigt men vi är nog hemma hos honom och chillar galet. På söndag ska jag träffa min sis, Annie. Vi har känt varandra sen jag var 4 och hon 8 så vi har väldigt bra relation. Hon har ju precis tagit körkort också, jag är stolt över dig syster!! vad ska ni göra i helgen? Aja, nej nu avrundar jag det här inlägget men det kommer nog minst ett till innan jag stänger av datorn.

Jag och Annie, för väldigt länge sen.
Kissies Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0